Onze impact
In alles wat we doen is impact maken uiteindelijk ons belangrijkste doel. En wat die impact is? Dat kan je het beste aan onze Young Digitals zelf vragen! Daarom meten we deze impact regelmatig door middel van vragenlijsten en interviews en maken we gebruik van The Theory of Change (gemeten 6-8 weken na certificering). Hieronder lees je onze belangrijkste resultaten.

Impactcijfers
Het streven is dat de jongeren die wij opleiden aantoonbaar een baan hebben na afloop van ons traject.

Na het afronden van mijn HBO-opleiding International Business was ik op zoek naar mijn eerste baan. Via The Young Digitals ben ik gestart als Junior Digital Marketeer en gedetacheerd bij bol. Hier kreeg ik de kans om mijn digitale vaardigheden in de praktijk te brengen en me verder te ontwikkelen in SEO en contentmarketing. Ook heb ik een eerste stap gezet in SEA en social media advertising. Deze periode heeft me niet alleen kennis opgeleverd, maar ook richting gegeven in mijn professionele groei.
Aashna
Luc
Na een burn-out op de kunstacademie was ik op zoek naar een nieuwe richting. Marketing trok me al langer — ik dacht er vaak over na met mijn vader en las er veel over. Toen ik een vacature voor marketeer zag, voelde dat meteen goed, maar zonder ervaring leek de stap groot. Twee weken later kwam ik TYD tegen. Ik volgde de training en werk hier nu bijna drie jaar in het campagneteam. Ik heb ontdekt dat marketing me goed ligt: ik kan er mijn creativiteit in kwijt én mijn analytisch denkvermogen gebruiken. Wat ik vooral bij TYD heb geleerd, is professionaliteit. Ik weet nu waar ik voor sta, wat ik kan, en dat ik altijd lever.
Mellanie
Ervaring van jongeren.
Ervaring van jongeren.
Theory of Change
De Directe effecten
Trainees vergroten hun kennis als online marketeer dmv inhoudelijke trainingen en bedrijfscases voor o.a. ADO Den Haag en Boijmans-Van Beuningen. Zo doen ze concrete ervaring op en wordt helderder wat ze willen en kunnen. De Young Digitals die in dienst treden realiseerden, onder begeleiding van ervaren professionals, projecten voor meer dan 25 toonaangevende klanten zoals De Haagse Hogeschool, Unicef, De Vegetarische Slager en Exact.
Hoge effecten
Trainees ervaren meer zelfvertrouwen en voelen een beter toekomstperspectief na het volgen van de training. Voor de mensen die na afloop in dienst treden bij TYD is deze impact nog groter. Door de intensieve en persoonlijke begeleiding maken zij het marketingvak eigen en gaan ze steeds zelfstandiger te werk. Hierdoor is de stap naar detachering en uitstroom naar een volgende werkgever succesvol.
Wij zijn trots op onze klanten
Een bijdrage leveren aan onze impact?
Helaas maken grote groepen jongeren hun opleiding niet af, of ze lopen om andere redenen vast in het vinden van een goede baan. Zonder hulp zal de afstand tot de arbeidsmarkt van deze jongeren steeds verder toenemen.
Het is onze missie om deze jongeren te begeleiden naar een baan als digital marketeer. Wij bieden deze jongeren een kosteloze training van 10 weken, waardevolle werkervaring en begeleiding naar een nieuwe werkgever.
Wil jij een bijdrage leveren door bijvoorbeeld je online marketing uit te besteden? Stuur een berichtje en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Bel ons
+070 800 2130
Onze locaties
Den Haag
Saturnusstraat 14, 2516 AH
Rotterdam
Westblaak 5, 3012 KC
Utrecht
Niasstraat 1, 3531 WR
Mail ons
hallo@theyoungdigitals.nl
Elk talent verdient een kans
The Young Digitals richt zich op digitale talenten die willen groeien en werken aan hun toekomst. Sommige jongeren barsten van het talent maar maken een moeilijke start in hun leven. Wij geloven dat iedereen een kans verdient. Zeker als je keihard wil werken om te laten zien dat je een held bent in de online wereld. Wij noemen dat digitale doorzetters.