Ik hoor je al denken: ”GRATIS, HOE DAN?!” Ja! Onze digital marketing traineeship is helemaal gratis omdat wij o.a. gesponsord worden door het ING fonds en Stichting Doen. Wij zijn opzoek naar helden met social media. Je wilt graag groeien en werken aan je eigen toekomst. Maar het gaat allemaal niet vanzelf.
Kun jij wel wat hulp gebruiken om een goede baan te vinden? Wij kunnen je helpen om een serieuze stap te maken in je leven met ons trainingsprogramma:
Let op: we ondervinden momenteel problemen met het aanmeldformulier. Wil jij je aanmelden voor de training? Stuur dan een e-mail naar hallo@theyoungdigitals.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Meld je aan voor onze training via onderstaande knop! Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Na een periode waarin ik vastliep, kreeg ik dankzij het zes weken durende traineeship bij The Young Digitals een nieuwe kans. Na de training groeide ik door van trainee tot senior marketeer. Ik heb me volledig toegelegd op online marketing en mezelf ontwikkeld tot een expert. The Young Digitals gaf mij niet alleen kennis en vaardigheden, maar ook een hernieuwd gevoel van richting.
Een jaar nadat ik gestopt was met mijn HBO-opleiding kwam ik The Young Digitals tegen. Ik heb bij The Young Digitals mijn 10-weekse training afgerond waarna ik kon starten als digital marketeer. Ik heb mij vastgebeten in verschillende takken van het beroep zoals SEO, social campagnes en rapportages. In mijn tijd bij The Young Digitals ben ik meerdere keren gedetacheerd geweest bij mooie bedrijven zoals TotalEnergies, HTM en gro-up. Momenteel heb ik het erg naar mijn zin bij mijn nieuwe detachering bij bol.
Bij The Young Digitals heb ik waardevolle bouwstenen meegekregen die mijn carrière een stevige basis hebben gegeven. Door opdrachten bij diverse organisaties heb ik telkens nieuwe ervaringen opgedaan die mij helpen groeien in mijn professionele ontwikkeling.
Na een aantal opleidingen geprobeerd te hebben en verschillende bijbaantjes gehad te hebben, merkte ik dat ik nog niet had gevonden wat echt bij mij past. Ik was op zoek naar iets wat me interesseerde en waar ik veel over wilde leren. Via The Young Digitals volgde ik een 6-weekse training, waarin ik de basis leerde van digital marketing. Al snel wist ik dat dit het juiste pad voor mij was. Inmiddels werk ik al meer dan een jaar bij The Young Digitals in het Campagne & Analytics team. In die tijd ben ik een half jaar gedetacheerd geweest bij het Koninklijk Conservatorium, en momenteel ben ik gedetacheerd bij bol, waar ik mezelf verder aan het ontwikkelen ben.
Na een burn-out op de kunstacademie was ik op zoek naar een nieuwe richting. Marketing trok me al langer — ik dacht er vaak over na met mijn vader en las er veel over. Toen ik een vacature voor marketeer zag, voelde dat meteen goed, maar zonder ervaring leek de stap groot. Twee weken later kwam ik TYD tegen. Ik volgde de training en werk hier nu bijna drie jaar in het campagneteam. Ik heb ontdekt dat marketing me goed ligt: ik kan er mijn creativiteit in kwijt én mijn analytisch denkvermogen gebruiken. Wat ik vooral bij TYD heb geleerd, is professionaliteit. Ik weet nu waar ik voor sta, wat ik kan, en dat ik altijd lever.