Ik hoor je al denken: ”GRATIS, HOE DAN?!” Ja! Onze digital marketing traineeship is helemaal gratis omdat wij o.a. gesponsord worden door het ING fonds en Stichting Doen. Wij zijn opzoek naar helden met social media. Je wilt graag groeien en werken aan je eigen toekomst. Maar het gaat allemaal niet vanzelf.
Kun jij wel wat hulp gebruiken om een goede baan te vinden? Wij kunnen je helpen om een serieuze stap te maken in je leven met ons trainingsprogramma:
Meld je aan voor onze training via onderstaande knop! Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Na een aantal opleidingen geprobeerd te hebben en verschillende bijbaantjes gehad te hebben, merkte ik dat ik nog niet had gevonden wat echt bij mij past. Ik was op zoek naar iets wat me interesseerde en waar ik veel over wilde leren. Via The Young Digitals volgde ik een 6-weekse training, waarin ik de basis leerde van digital marketing. Al snel wist ik dat dit het juiste pad voor mij was. Inmiddels werk ik al meer dan een jaar bij The Young Digitals in het Campagne & Analytics team. In die tijd ben ik een half jaar gedetacheerd geweest bij het Koninklijk Conservatorium, en momenteel ben ik gedetacheerd bij bol, waar ik mezelf verder aan het ontwikkelen ben.
The Young Digitals haalt het beste in mij naar boven. Na een periode waarin werk niet liep zoals ik hoopte, was ik op zoek naar iets nieuws—iets dat beter bij mij paste, waar ik me thuis kon voelen, met toekomstperspectief, stabiliteit én ruimte voor mijn creativiteit. Toen een vriendin me vertelde over de training en de mogelijkheden bij The Young Digitals, wist ik meteen: dit is een kans die ik móét grijpen. Dankzij The Young Digitals blijf ik leren en groei ik elke dag in het maken van marketingcontent, op een manier die me uitdaagt én motiveert.
Na een periode waarin ik vastliep, kreeg ik dankzij het zes weken durende traineeship bij The Young Digitals een nieuwe kans. Na de training groeide ik door van trainee tot senior marketeer. Ik heb me volledig toegelegd op online marketing en mezelf ontwikkeld tot een expert. The Young Digitals gaf mij niet alleen kennis en vaardigheden, maar ook een hernieuwd gevoel van richting.
In mijn werk bij The Young Digitals maak ik gebruik AI om marketingtaken makkelijker te maken, ook voor mezelf, omdat ik door mijn lichte neurodivergentie soms anders werk. Juist daarom help ik anderen die skills ook te leren, of richt ik systemen in die werk toegankelijker maken. Zo bouwen we samen aan meer kansen op werk. Met mijn projecten verbind ik technologie met sociale impact. Het kán anders.
Na een burn-out op de kunstacademie was ik op zoek naar een nieuwe richting. Marketing trok me al langer — ik dacht er vaak over na met mijn vader en las er veel over. Toen ik een vacature voor marketeer zag, voelde dat meteen goed, maar zonder ervaring leek de stap groot. Twee weken later kwam ik TYD tegen. Ik volgde de training en werk hier nu bijna drie jaar in het campagneteam. Ik heb ontdekt dat marketing me goed ligt: ik kan er mijn creativiteit in kwijt én mijn analytisch denkvermogen gebruiken. Wat ik vooral bij TYD heb geleerd, is professionaliteit. Ik weet nu waar ik voor sta, wat ik kan, en dat ik altijd lever.