Onze klanten
Wij zijn trots op onze klanten
We hadden snel door dat iemand niet ‘zomaar’ even een blog herschreef. De blogs werden herschreven en vervolgens teruggespeeld naar Nationale-Nederlanden met een duidelijke visie, onderbouwd met data. Het resultaat was dan ook dat we een verbetering zagen wat betreft de positie in zoekmachines en het aantal website bezoekers.
Maarten van den Bos
SEO specialist, Nationale-Nederlanden
Young Digitals Nina en Melanie hebben de afgelopen zes maanden ons team versterkt. Met de kennis en ervaring die zij bij The Young Digitals hebben opgedaan, hebben zij een flinke impuls gegeven aan onze rapportages en kanaal beheer.
Shanna Wiegerinck
Content regisseur, De Haagse Hogeschool
Young Digitals Nina en Melanie hebben de afgelopen zes maanden ons team versterkt. Met de kennis en ervaring die zij bij The Young Digitals hebben opgedaan, hebben zij een flinke impuls gegeven aan onze rapportages en kanaal beheer.
Elles Dontje
Researcher, Vesteda
Ontzettend leuk en leerzaam om als team geïnspireerd te worden door de AI Marketeers van Young Digitals! En ons te verdiepen in hoe AI kan worden toegepast in een social-impactcontext. Monique Duits en Luc van Vliet introduceerden in een toegankelijke ‘dummy-proof’ workshop diverse tools en tricks die we bij onze dagelijkse werkzaamheden kunnen inzetten. Bijvoorbeeld om werkprocessen efficiënter te maken en creatieve content te creëren. Met praktische oefeningen konden we meteen proefdraaien en dat smaakt naar meer! Erg leuk en zeer nuttig!
Marieke Zeeman
Communicatie consultant social impact, ING Nederland fonds
Wat onze klanten zeggen.
Ontzettend leuk en leerzaam om als team geïnspireerd te worden door de AI Marketeers van Young Digitals! En ons te verdiepen in hoe AI kan worden toegepast in een social-impactcontext. Monique Duits en Luc van Vliet introduceerden in een toegankelijke ‘dummy-proof’ workshop diverse tools en tricks die we bij onze dagelijkse werkzaamheden kunnen inzetten. Bijvoorbeeld om werkprocessen efficiënter te maken en creatieve content te creëren. Met praktische oefeningen konden we meteen proefdraaien en dat smaakt naar meer! Erg leuk en zeer nuttig!
Marieke Zeeman
Communicatie consultant social impact, ING Nederland fonds
Young Digitals Nina en Melanie hebben de afgelopen zes maanden ons team versterkt. Met de kennis en ervaring die zij bij The Young Digitals hebben opgedaan, hebben zij een flinke impuls gegeven aan onze rapportages en kanaal beheer.
Elles Dontje
Researcher, Vesteda
Young Digitals Nina en Melanie hebben de afgelopen zes maanden ons team versterkt. Met de kennis en ervaring die zij bij The Young Digitals hebben opgedaan, hebben zij een flinke impuls gegeven aan onze rapportages en kanaal beheer.
Shanna Wiegerinck
Content regisseur, De Haagse Hogeschool
We hadden snel door dat iemand niet ‘zomaar’ even een blog herschreef. De blogs werden herschreven en vervolgens teruggespeeld naar Nationale-Nederlanden met een duidelijke visie, onderbouwd met data. Het resultaat was dan ook dat we een verbetering zagen wat betreft de positie in zoekmachines en het aantal website bezoekers.
Maarten van den Bos
SEO specialist, Nationale-Nederlanden
Wat onze klanten zeggen.
Elk talent verdient een kans
The Young Digitals richt zich op digitale talenten die willen groeien en werken aan hun toekomst. Sommige jongeren barsten van het talent maar maken een moeilijke start in hun leven. Wij geloven dat iedereen een kans verdient. Zeker als je keihard wil werken om te laten zien dat je een held bent in de online wereld. Wij noemen dat digitale doorzetters.