fbpx

ONZE IMPACT

In alles wat we doen is impact maken uiteindelijk ons belangrijkste doel. En wat die impact is? Dat kan je het beste aan onze Young Digitals zelf vragen! Daarom meten we deze impact regelmatig door middel van vragenlijsten en interviews en maken we gebruik van The Theory of Change (gemeten 6-8 weken na certificering). Hieronder lees je onze belangrijkste resultaten.

Impactcijfers

APRIL 2019 – MAART 2024

Het streven is dat de jongeren die wij opleiden aantoonbaar een baan hebben na afloop van ons traject.

Sociale onderneming The Young Digitals
Sociale onderneming The Young Digitals

onze impact 1

“Na een periode waarin het niet meezat werd ik na het afronden van de 10-weekse training werd ik aangenomen bij het projectbureau van The Young Digitals. Ik heb me vastgebeten in de datakant van het vak en werd verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportages en SEO-analyses voor verschillende opdrachtgevers. Na 7 maanden detachering ben ik aangenomen bij de Haagse Hogeschool als data analist.

-Melanie

onze impact 2

“Voordat ik hier terecht kwam werkte ik in de horeca, nadat ik mijn studie had afgebroken. Ik was hard op zoek naar iets anders, maar kwam niet verder doordat ik geen afgerond vervolg diploma heb. Door de training en de werkervaring die ik bij The Young Digitals opdoe ervaar ik dat ik veel meer kan dan ik dacht. Ergens wist ik het wel, maar ik heb nu een bewijs. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.” 
-Jurre

onze impact 3

“Door mijn traject bij The Young Digitals weet ik nu wat ik wil en waar ik goed in ben! Door ziekte heb ik lange tijd thuis gezeten en kon ik mijn opleidingen niet afmaken. Bij The Young Digitals heb ik in korte tijd ongelofelijk veel geleerd over verschillende disciplines binnen de digital marketing. Daarbij ben ik tevens een half jaar gedetacheerd bij de Haagse Hogeschool, wat een waardevolle toevoeging is op mijn CV. ”

-Nina

Theory of Change

De Directe effecten

Trainees vergroten hun kennis als online marketeer dmv inhoudelijke trainingen en bedrijfscases voor o.a. ADO Den Haag en Boijmans-Van Beuningen. Zo doen ze concrete ervaring op en wordt helderder wat ze willen en kunnen. De Young Digitals die in dienst treden realiseerden, onder begeleiding van ervaren professionals, projecten voor meer dan 25 toonaangevende klanten zoals De Haagse Hogeschool, Unicef, De Vegetarische Slager en Exact.

Hoge effecten

Trainees ervaren meer zelfvertrouwen en voelen een beter toekomstperspectief na het volgen van de training. Voor de mensen die na afloop in dienst treden bij TYD is deze impact nog groter. Door de intensieve en persoonlijke begeleiding maken zij het marketingvak eigen en gaan ze steeds zelfstandiger te werk. Hierdoor is de stap naar detachering en uitstroom naar een volgende werkgever succesvol.

Een bijdrage leveren aan onze impact?

Helaas maken grote groepen jongeren hun opleiding niet af, of ze lopen om andere redenen vast in het vinden van een goede baan. Zonder hulp zal de afstand tot de arbeidsmarkt van deze jongeren steeds verder toenemen.

Het is onze missie om deze jongeren te begeleiden naar een baan als digital marketeer. Wij bieden deze jongeren een kosteloze training van 10 weken, waardevolle werkervaring en begeleiding naar een nieuwe werkgever.

Wil jij een bijdrage leveren door bijvoorbeeld je online marketing uit te besteden?  Stuur een berichtje en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.