CONVERSIE OPTIMALISATIE
Met conversie optimalisatie meer klanten halen uit je website?
Onze conversie optimalisatie specialisten helpen je!
Loop je conversies niet langer mis! Wil je net als het Zilveren Kruis het maximale uit je website halen? Laat The Young Digitals deze onder de loep nemen! Wij zorgen voor de conversie optimalisatie (CRO).
Dus loop je conversies niet langer mis en besteed de conversie optimalisatie aan ons uit. Zo kan jouw organisatie zich focussen op andere doelen. Lees hoe onze young digitals zorgen voor een hogere conversie. Neem contact met ons op als je hulp nodig hebt. Wij helpen je graag!
LATEN WE SPARREN
Wat is conversie optimalisatie?
Conversie optimalisatie betekent het maken van aanpassingen op je website met als doel: het genereren van meer conversies. Onder conversies kan je een hoop verstaan.
In het algemeen spreken we over alle acties waarvan jij wilt dat bezoekers die uitvoeren. Denk aan het verkopen van producten of diensten, aanmeldingen voor je nieuwsbrief, offerte(s) aanvragen, downloads van je app en nog veel meer. Door te kijken hoe bezoekers zich gedragen op je website, ontdek je wat ze tegenhoudt om tot deze acties te komen. Lees hieronder waarom conversie optimalisatie zo belangrijk is voor bedrijven!
The Young Digitals conversie optimalisatie-stappenplan
Om je conversieratio succesvol te optimaliseren hebben wij een conversie optimalisatie stappenplan gecreëerd. Deze bestaat uit vier delen:
- De website analyse
- De website optimalisatie
- De proefperiode
- Een laatste verbeterslag
Stap 1: De website analyse
Bij elk conversie optimalisatie onderzoek starten we met een analyse van je website. Alleen zo kom je erachter waar je website bezoekers vastlopen en waar er nog ruimte is voor verbetering. We brengen allereerst de customer journey in kaart en vervolgens bekijken we met de Hotjar-tool welke acties jouw bezoekers precies uitvoeren.
Stap 2: De website optimaliseren
Het optimaliseren van je website doen we niet zomaar. We zorgen eerst voor een conversie optimalisatie strategie: op basis van de analyses die we uitvoeren maken we een concreet plan om te gaan optimaliseren. Hierover gaan we met jou in gesprek om de belangrijke prioriteiten te bepalen. Doe je de aanpassingen liever zelf? Geen probleem! Dan krijg je van ons een volledig uitgewerkt plan, zodat je direct kunt beginnen.
Stap 3: De proefperiode van de optimalisatie
Na het optimaliseren van je website ontwikkelen we een rapportage. Zo houden we precies bij wat werkt en wat nog op het to-do lijstje staat voor verbetering. Alle binnenstromende data richten we zó in zodat we tot concrete conclusies komen. Blijkt het dat de vastgestelde doelen nog niet bereikt zijn? Dan gaan we door naar stap 4!
Stap 4: De laatste verbeterslag
Alle resultaten uit stap 3 waar nog verbeterpunten liggen worden nogmaals opgepakt voor optimalisatie. Hiermee begint het optimalisatieproces uit stap 2 opnieuw. Zodra ook deze uitgevoerd en geoptimaliseerd zijn, is het plaatje compleet! Je website is geoptimaliseerd voor conversie.
Laat ons je conversie optimaliseren
Wil jij meer leads en conversies uit je website halen? Maar weet je niet waar je moet beginnen? Laat ons je website optimaliseren, terwijl jij verder gaat met je andere werkzaamheden. Onze young digitals werken stap voor stap om het gewenste resultaat te behalen.
Benieuwd naar meer informatie? Laat een berichtje achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.