fbpx

MISSION ACCOMPLISHED: MELANIE START ALS DATA ANALIST

Nog steeds zijn er veel jongeren in Nederland die niet de kansen krijgen die ze verdienen. Jongeren die hard willen werken aan hun carrière, maar ooit verkeerde keuzes hebben gemaakt of pech hebben. Melanie was er een van. Gelukkig kunnen we nu in de verleden tijd spreken. Want hoewel het niet altijd meezat voor Melanie is zij nu gestart met haar nieuwe baan als Data Analist voor onze vaste klant De Haagse Hogeschool. Lees hier haar verhaal!

‘’Na een periode waarin het niet meezat in mijn leven was ik klaar om aan het werk te gaan op een plek waar ik me zowel persoonlijk als inhoudelijk kon ontwikkelen. Dat was nog niet zo makkelijk zonder diploma!” zegt Melanie. Een landelijk probleem onder jongeren. Begin 2020 stuitte zij op de online marketing training van onze sociale onderneming. Direct na het volgen van de training trad zij bij ons in dienst als online marketeer.

Mission accomplished blog

Een geboren data-analist

Eenmaal in dienst werd het snel duidelijk waar Melanie goed in is: data, data en nog meer data! Zij ging onder begeleiding van onze ervaren marketing professionals aan de slag met maandelijkse rapportages en SEO-analyses voor verschillende opdrachtgevers. Nadat zij 7 maanden aan werkervaring had opgedaan werd zij gedetacheerd bij De Haagse Hogeschool, waarvoor ze voorheen ook al verschillende maandelijkse rapportages maakte. En ook dit ging erg goed, want tijdens haar detachering werd al snel duidelijk dat zij een perfect fit was voor het team van de Hogeschool. Zij boden haar een arbeidscontract aan.

In anderhalf jaar klaargestoomd tot marketeer

En daarom is Melanie in onze ogen nog steeds een young digital. Maar Melanie heeft zich bewezen en is nu zelfstandig en klaar voor een carrière als digital marketeer. “Wat ik binnen dit Young Digitals traject heb geleerd is dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt, het gaat om nu en de toekomst. Ik heb mij hier kunnen ontwikkelen en de kennis op kunnen doen die ik nodig had om een aanvulling te zijn op het team van de Haagse Hogeschool.” We zijn ontzettend trots op Melanie en hoewel ze nu dus officieel niet meer voor ons werkt, weten we zeker dat we nog veel van Melanie zullen horen en zien!

Help jij onze young digitals verder?

The Young Digitals gelooft in het talent van elke jongere. Helaas maken grote groepen jongeren hun opleiding niet af, of ze lopen om andere redenen vast in het vinden van een goede baan. Zonder hulp zal de afstand tot de arbeidsmarkt van deze jongeren steeds verder toenemen.Het is onze missie om deze jongeren te begeleiden naar een baan als digital marketeer.

Wil jij ook een bijdrage leveren aan de werkervaring van onze young digitals? Besteed jouw marketing klussen uit aan onze young digitals en help hen aan waardevolle werkervaring! Laat je gegevens achter en we vertellen je graag hoe wij jouw online marketing een boost geven terwijl jij sociaal maatschappelijk impact maakt.

Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.

Meer zoals dit:

Dag van een trainingsbegeleider

Dag van een trainingsbegeleider

Met onze marketingtraining helpen we jongeren die vastgelopen zijn aan een basis in digitale marketing. Dit doen we in zes weken, onder begeleiding van onze trainingsbegeleiders. Maar wat houdt het werk van een trainingsbegeleider in? Hoe ziet een gemiddelde werkdag eruit? Wij liepen een dagje mee met Amanda, de trainingsbegeleider in Utrecht!

Lees meer
Dé socialmediatrends om naar uit te kijken in 2024

Dé socialmediatrends om naar uit te kijken in 2024

Het jaar zit er alweer bijna op. Halloween komt eraan, daarna is het twee keer knipperen en dan zijn Sinterklaas en Kerst al geweest. Dus wordt het tijd om vooruit te kijken. Welke socialmediatrends kunnen we in 2024 verwachten? Wij zetten ze voor je op een rijtje!

Lees meer