fbpx

THE YOUNG DIGITALS VERZORGT CONTENT CREATIE VOOR VOICEWORKS

Voor een sociale onderneming is het altijd de vraag waarom bedrijven in eerste instantie een samenwerking met je aangaan. Soms is het vanwege de kwaliteit die je levert. Soms het sociale aspect. En soms een beetje van beide! Voiceworks is er eentje uit die laatste categorie. “Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content.” zegt Miriam van de Grootevheen, Campagne Manager bij Voiceworks. Lees hier het complete verhaal over de samenwerking!

Met ruim 350 medewerkers is Voiceworks één van de grootste spelers in de Nederlandse telecom- en ICT-markt. Het bedrijf bedenkt en ontwikkelt innovatieve communicatie- en samenwerking oplossingen, die hun partners vervolgens leveren aan het mkb. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om de partners te versterken met innovatieve diensten, waarmee zij hun business laten groeien. Hiervoor konden zij wel een handje gebruiken op het vlak van online marketing, zodat hun doelgroep bereikt wordt met de juiste content.

Zowel impact als de expertise 

Voiceworks was op zoek naar een partij die advies kan geven over online marketing campagnes en content creëert. Een partij die meedenkt. Door mond-tot-mondreclame is Voiceworks bij The Young Digitals terecht gekomen. ‘’Wij waren erg enthousiast over de expertise op het gebied van contentcreatie en digital marketing campagnes. Ook het sociale aspect waarbij jong talent de kans krijgt om zich te bewijzen op de arbeidsmarkt sprak ons erg aan” zegt Miriam van de Grootevheen.

Een fijne samenwerking en een hoop content

De contentcreatie verschilt zodanig dat bijna elke young digital een bijdrage heeft geleverd aan de opdrachten van Voiceworks. En de samenwerking bevalt Miriam erg goed: ‘’Het eerste woord waaraan ik denk is energie. Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content. Je kon zien dat The Young Digitals de complexe telecom- en IT-gerelateerde briefings goed heeft begrepen.’’.

Een groot online marketingproces, uiteenlopende opdrachten

Het resultaat was een hoop content voor Voiceworks. Zo schreven onze copywriters verschillende teksten. Dit varieerde van een artikel voor een lokale krant tot teksten voor mailings en whitepapers. Daarnaast werd er ook een social media strategie opgezet, inclusief social media campagne. En de young digitals volgden extra interne trainingen op het gebied van videoproductie, zodat er kwalitatieve bedrijfsvideo’s werden opgeleverd. Een groot online marketing proces, dat bestaat uit uiteenlopende opdrachten dus.

‘’Het eerste woord waaraan ik denk is energie. Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content. Je kon zien dat The Young Digitals de complexe telecom- en IT-gerelateerde briefings goed heeft begrepen.’’

Miriam van de Grootevheen

Campagne Manager, Voiceworks

Van copywriting tot videoproductie

Onze digitale doorzetters hebben een brede werkervaring dankzij klanten als Voiceworks. Miriam liet ons weten: “Ik zou The Young Digitals absoluut aanraden. De samenwerking verloopt goed. Het bedrijf denkt mee, heeft brede expertise in huis en de output die geleverd wordt is kwalitatief erg goed.’’

Wil jij net als Voiceworks online marketing ondersteuning voor jouw organisatie en meewerken aan sociale impact? We vertellen je hoe onze young digitals jou verder helpen!

Lees hier meer over hoe wij website teksten en blogs schrijven. Onze videoproducties bekijken? Je vindt ze op ons Youtube kanaal

Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.

Meer zoals dit:

Dag van een trainingsbegeleider

Dag van een trainingsbegeleider

Met onze marketingtraining helpen we jongeren die vastgelopen zijn aan een basis in digitale marketing. Dit doen we in zes weken, onder begeleiding van onze trainingsbegeleiders. Maar wat houdt het werk van een trainingsbegeleider in? Hoe ziet een gemiddelde werkdag eruit? Wij liepen een dagje mee met Amanda, de trainingsbegeleider in Utrecht!

Lees meer
Dé socialmediatrends om naar uit te kijken in 2024

Dé socialmediatrends om naar uit te kijken in 2024

Het jaar zit er alweer bijna op. Halloween komt eraan, daarna is het twee keer knipperen en dan zijn Sinterklaas en Kerst al geweest. Dus wordt het tijd om vooruit te kijken. Welke socialmediatrends kunnen we in 2024 verwachten? Wij zetten ze voor je op een rijtje!

Lees meer