THE YOUNG DIGITALS VERZORGT CONTENT CREATIE VOOR VOICEWORKS
Voor een sociale onderneming is het altijd de vraag waarom bedrijven in eerste instantie een samenwerking met je aangaan. Soms is het vanwege de kwaliteit die je levert. Soms het sociale aspect. En soms een beetje van beide! Voiceworks is er eentje uit die laatste categorie. “Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content.” zegt Miriam van de Grootevheen, Campagne Manager bij Voiceworks. Lees hier het complete verhaal over de samenwerking!
Met ruim 350 medewerkers is Voiceworks één van de grootste spelers in de Nederlandse telecom- en ICT-markt. Het bedrijf bedenkt en ontwikkelt innovatieve communicatie- en samenwerking oplossingen, die hun partners vervolgens leveren aan het mkb. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om de partners te versterken met innovatieve diensten, waarmee zij hun business laten groeien. Hiervoor konden zij wel een handje gebruiken op het vlak van online marketing, zodat hun doelgroep bereikt wordt met de juiste content.
Zowel impact als de expertise
Voiceworks was op zoek naar een partij die advies kan geven over online marketing campagnes en content creëert. Een partij die meedenkt. Door mond-tot-mondreclame is Voiceworks bij The Young Digitals terecht gekomen. ‘’Wij waren erg enthousiast over de expertise op het gebied van contentcreatie en digital marketing campagnes. Ook het sociale aspect waarbij jong talent de kans krijgt om zich te bewijzen op de arbeidsmarkt sprak ons erg aan” zegt Miriam van de Grootevheen.
Een fijne samenwerking en een hoop content
De contentcreatie verschilt zodanig dat bijna elke young digital een bijdrage heeft geleverd aan de opdrachten van Voiceworks. En de samenwerking bevalt Miriam erg goed: ‘’Het eerste woord waaraan ik denk is energie. Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content. Je kon zien dat The Young Digitals de complexe telecom- en IT-gerelateerde briefings goed heeft begrepen.’’.
Een groot online marketingproces, uiteenlopende opdrachten
Het resultaat was een hoop content voor Voiceworks. Zo schreven onze copywriters verschillende teksten. Dit varieerde van een artikel voor een lokale krant tot teksten voor mailings en whitepapers. Daarnaast werd er ook een social media strategie opgezet, inclusief social media campagne. En de young digitals volgden extra interne trainingen op het gebied van videoproductie, zodat er kwalitatieve bedrijfsvideo’s werden opgeleverd. Een groot online marketing proces, dat bestaat uit uiteenlopende opdrachten dus.
‘’Het eerste woord waaraan ik denk is energie. Je voelt de motivatie en gedrevenheid binnen het bedrijf. Het team is flexibel en levert kwalitatief goed werk. Ik was onder de indruk van de gecreëerde content. Je kon zien dat The Young Digitals de complexe telecom- en IT-gerelateerde briefings goed heeft begrepen.’’
Van copywriting tot videoproductie
Onze digitale doorzetters hebben een brede werkervaring dankzij klanten als Voiceworks. Miriam liet ons weten: “Ik zou The Young Digitals absoluut aanraden. De samenwerking verloopt goed. Het bedrijf denkt mee, heeft brede expertise in huis en de output die geleverd wordt is kwalitatief erg goed.’’
Wil jij net als Voiceworks online marketing ondersteuning voor jouw organisatie en meewerken aan sociale impact? We vertellen je hoe onze young digitals jou verder helpen!
Lees hier meer over hoe wij website teksten en blogs schrijven. Onze videoproducties bekijken? Je vindt ze op ons Youtube kanaal!
Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.
Meer zoals dit:
Het optimaal hergebruiken van bestaande content in 4 stappen
Maximaliseer de impact van je bestaande content met AI! Leer in 4 eenvoudige stappen hoe je webinars, podcasts en video’s omzet in blogs, socialmediaposts of infographics. Ontdek hoe je tijd en middelen bespaart.
Zoekgedrag verandert sneller dan ooit – ben jij voorbereid?
Bereid je voor op veranderend zoekgedrag van consumenten? Ontdek hoe AI-gedreven zoekmachines zoals ChatGPT en Google’s Generative Experience de regels herschrijven. Leer hoe je content optimaliseert voor langere, complexe zoekopdrachten, inzet op expertise, en inspeelt op alternatieve zoekplatformen zoals TikTok en Bing.
Miquel, onze Online Marketingtrainer
Online marketingtrainer Miquel begon in 2021 als trainee bij The Young Digitals en nu begeleidt hij met passie onze online marketingtrainingen. Lees hier meer over hem en zijn werk!