BEHIND THE SCENES | DIT IS ONZE NIEUWSTE YOUNG DIGITAL SELIENA!

Yes, na de laatste training in Rotterdam hebben we weer versterking van nieuwe young digitals! Vandaag stellen we je voor aan de 24-jarige Seliena Conep uit Rotterdam, onze nieuwste creatieve content marketeer. Ook buiten haar werk is Seliena ontzettend creatief. In haar vrije tijd is zij veel bezig met muziek en zingt zij net zo goed als dat zij content creëert. Denk hierbij aan social media posts creëren, naamsbekendheid vergroten en het schrijven van blogs. We stellen haar aan je voor!

Van de eventbranche naar digital marketing

Na het halen van haar International Leisure and Event diploma zat Seliena met haar handen in het haar. Vanwege corona kon zij geen baan vinden in de stilliggende evenementenbranche. Daarom begon zij afgelopen september aan de digital marketing cursus van The Young Digitals. Marketing was niet compleet nieuw voor Seliena: tijdens haar studie heeft ze er al veel over geleerd. En sindsdien heeft marketing altijd haar interesse gewekt. Door deze training te volgen hoopte ze de extra kennis op te doen en om haar kansen op een baan te vergroten. And she did!

Young, maar ambitieus

Na het succesvol afronden van de training, startte Seliena afgelopen januari als Junior Digital Marketeer bij The Young Digitals. Ze wil expert worden in het creëren van content en heeft veel interesse in de strategische kant van marketing. Hoe kan de content die zij maakt het best toegepast worden? En welke strategie gebruik je om het doel van de klant zo goed mogelijk te verwezenlijken? Hier houdt Seliena zich het liefst mee bezig. Dé droombaan voor Seliena is de marketingbaan waar zij deze twee onderdelen combineert. Seliena wil al haar opgedane kennis toepassen om dit te verwezenlijken. Veel jongeren lopen tegen het feit aan dat zij niet de startkwalificatie hebben voor een bepaalde baan. Zij wilt graag laten zien dat het ook zonder kan. Ze hoopt hiermee iets aan het stigma te doen wat aan dit onderwerp gekoppeld wordt.

Already a busy bee

Seliena werkt aan opdrachten van verschillende opdrachtgevers. Van Jongeren Informatie Punt Den Haag tot Unicef. De opdrachtgever waar zij momenteel het fanatiekste mee bezig is? Dat is het platform Wijdoenmee. “Dit bedrijf zet zich in voor asielzoekers, vluchtelingen en statushouders. Het biedt mensen/ondernemingen de gelegenheid om deze personen in het zonnetje te zetten door een project op te starten. Door je idee te pitchen bij Wijdoenmee kan het zijn dat zij mee willen financieren aan dit project. Om hier een bijdrage aan te leveren voelt als erg dankbaar werk”, vertelt Seliena.

Ze werkt namelijk hard aan de naamsbekendheid van de organisatie. Bijvoorbeeld met het onderhouden van hun Facebook- en Instagrampagina. Ook post Seliena periodiek op hun LinkedIn bedrijfsprofiel en schrijft ze blogs. Seliena is dus nog maar net begonnen, maar draait nu al als een volwaardige online marketing professional mee in ons team.

Elk talent verdient een kans

The Young Digitals is een sociale onderneming die jongeren zonder startkwalificatie begeleidt naar een kansrijke toekomst als digital marketeer. Om deze jongeren hierop voor te bereiden is het belangrijk dat zij voldoende waardevolle werkervaring opdoen.

Graag komen wij in contact met bedrijven die hun sociale hart op de juiste plaats hebben zitten en die behoefte hebben aan online marketing ondersteuning. Zodat we meer jongeren dat zetje in de rug kunnen geven. En ze met plezier aan het werk kunnen!

Zie jij kansen voor onze young digitals? Want onze gemotiveerde digitale doorzetters, zoals Seliena, zijn klaar voor jouw marketing klussen. Laat een berichtje achter en we vertellen je graag wat we voor jouw online marketing kunnen betekenen.

Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.

Meer zoals dit:

Zoekgedrag verandert sneller dan ooit – ben jij voorbereid?

Zoekgedrag verandert sneller dan ooit – ben jij voorbereid?

Bereid je voor op veranderend zoekgedrag van consumenten? Ontdek hoe AI-gedreven zoekmachines zoals ChatGPT en Google’s Generative Experience de regels herschrijven. Leer hoe je content optimaliseert voor langere, complexe zoekopdrachten, inzet op expertise, en inspeelt op alternatieve zoekplatformen zoals TikTok en Bing.

Lees meer